wtorek, 3 marca 2015

Jajka faszerowane szynką i chrzanem

Kolorowe, wiosenne jajeczka, w sam raz na wielkanocny stół :) Przepis jest bardzo krótki i prosty w wykonaniu. Jak zawsze zostało mi trochę farszu, więc nadziałam nim wafelki w kształcie jajek (można je kupić w większych supermarketach). 




Składniki:
  • 6 jajek
  • 120 g szynki
  • 1 czubata łyżka chrzanu
  • 4 czubate łyżki majonezu
  • pół łyżeczki soli
  • pół łyżeczki pieprzu
  • rzodkiewka i szczypiorek do dekoracji




Wykonanie:
  • Jajka ugotować na twardo i obrać. Delikatnie wyjąć żółtka z białek.
  • Szynkę pokroić na mniejsze kawałki. Żółtka, szynkę, chrzan, majonez, sól i pieprz zmielić w blenderze.
  • Wersja bez blendera: szynkę pokroić nożem w drobniutką kostkę. Żółtka rozdrobnić widelcem i połączyć z resztą składników.
  • Jajka nadziać i udekorować szprycą.
  • Opcjonalnie udekorować półplasterkami rzodkiewki i szczypiorkiem.





Smacznego :)

6 komentarzy:

  1. Śliecznie się prezentują!mniam!
    Pozdrawiam,
    M

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobne do tych , które serwuje moja babcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przepis!
    Zapraszam do mnie :-)
    http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudownie! Istne arcydzieło :-) Palce lizać. Pozdrawiam i bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda cudownie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń